رئیس هیأت کشتی استان کهگیلو و بویراحمد گفت: استعدادیابی از اولویت‌های اصلی ما در کشتی استان است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مومنی منش رئیس هیأت کشتی استان کهگیلو و بویراحمد با بیان این مطلب افزود: از اولویت‌های اصلی ما در کشتی استان، پیگیری موضوع استعدادیابی است.

وی ادامه داد: استان ما استعداد‌های خوبی در کشتی دارد، اما به دلیل نبود امکانات و عدم توجه نمی‌توانیم بهره برداری خوبی از آن‌ها داشته باشیم و به همین دلیل مهمترین اولویت ما در کشتی استان موضوع استعدادیابی است.

مومنی منش تصریح کرد: یکی دیگر از کار‌هایی که در دست اقدام است حضور در لیگ‌های کشتی از جمله لیگ برتر و لیگ منطقه‌ای نوجوانان است که در این مورد نیز رایزنی‌های را انجام داده ایم که امیدواریم به ثمر برسد.

وی در مورد کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز ما در استان زیرساخت‌های ورزشی و امکانات است که در این مورد نیز صحبت‌هایی را با دکتر کلانتری استاندار ورزش دوست و علوی مدیرکل ورزش و جوانان انجام داده ایم و قول‌هایی را نیز برای تجهیز امکان و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گرفته ایم، اما در حال حاضر کرونا مانع کار شده است و امیدوارم که بتوانیم در ۲ تا ۳ ماه آینده برنامه‌های خود را عملی کنیم.

مومنی منش با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد کشتی گیران خوبی دارد اظهار داشت: ما کشتی گیران خوبی داریم، اما اکثر آن‌ها در خوزستان حضور دارند و اگر امکانات و شرایط را بتوانیم فراهم کنیم قطعا می‌توانیم از پتانسیل موجود نهایت استفاده را ببریم.

وی در مورد عملکرد فدراسیون کشتی گفت: ارتباط، پیگیری‌ها و سیاستگذاری‌های فدراسیون خوب است و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. توقع ما از فدراسیون کشتی این است که نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم از جمله استان ما داشته باشد و در حد توان و بضاعت خود به کشتی کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.

مومنی منش ادامه داد: اگر رایزنی‌ها و حمایت‌های مسئولین فدراسیون با مسئولان استانی باشد، قطعا آن‌ها نیز توجه بهتری به ما خواهند کرد و می‌توانیم از ظرفیت اسپانسر‌ها نیز استفاده کنیم و این موضوع باعث رشد و پیشرفت کشتی استان خواهد شد.


بیشتر بخوانید: حضور لالوویچ در وبینار کمیته فنی اتحادیه جهانی کشتی/ دودانگه نماینده ایران در نشست مجازی uww


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار