رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه معابر حلقه دره (محل دفن پسماند) و جاده پیام در انتهای قزلحصار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علیرضا عاقلی، رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به دشواری اجرای این پروژه به دلیل شرایط جوی حلقه دره و اهمیت استفاده از فناوری های نوین جهت استحکام و تحکیم بستر در زیرسازی آسفالت گفت: عملیات روکش آسفالت مکانیزه در معابر حلقه دره با استفاده از تکنولوژی ژئو گرید اجرایی شده که باعث استحکام و کیفیت بالای آسفالت با توجه به تردد زیاد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در این معابر می شود.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج افزود: هدف از این عملیات تسهیل در تردد کامیون ها و وسایل نقلیه تخلیه زباله و همچنین اصلاح و ساماندهی آسفالت معابر حلقه دره  است که این پروژه با صرف نزدیک به ۲هزارو۴۷۰ تن اجرایی شده .

عاقلی همچنین از اجرای آسفالت مکانیزه جاده پیام در انتهای قزلحصار (ورودی جاده حلقه دره) خبر داد و گفت: حدود ۱۷۰۰ تن آسفالت در این پروژه مورد نیاز خواهد بود که به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین نیاز است از ضخامت بیشتری برخوردار باشد.  

انتهای پیام/خ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.