آدم‌ربایی در جریان معامله خودروی گران‌قیمت

سه مرد که متهم هستند در جریان معامله خودرو، فروشنده و فرد واسطه را ربوده‌اند، بازداشت شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز شنبه فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران خبر داد دو مرد که مشکوک به نظر می‌رسند، دو مرد دیگر را به‌ظاهر بازداشت کرده‌اند و قصد دارند با خود ببرند. این فرد گفت: این اتفاق مقابل یک دفترخانه اسناد رسمی رخ داده و من همسایه این دفترخانه هستم و به صورت اتفاقی شاهد این صحنه بودم.

مأموران پلیس لحظاتی بعد در محل حاضر شدند و توانستند دو مردی را که عنوان مأمور پلیس را جعل کرده بودند، بازداشت و دو نفر دیگر را آزاد کنند. دو مرد ربوده‌شده توضیح دادند برای معامله خودرو به دفترخانه آمده بودند. یکی از آن‌ها گفت: من با کمک فرد همراهم خودروی گران‌قیمتی را به مردی که ساکن جنوب کشور است، فروختم و امروز برای انتقال سند به دفترخانه آمدیم که دو نفر خود را مأمور معرفی و ما را بازداشت کردند و گفتند باید همراه‌شان برویم. این افراد قصد داشتند ما را بربایند؛ اما انگیزه آن‌ها از این کار را نمی‌دانیم.

دو متهم بازداشت‌شده بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند و اتهام آدم‌ربایی را رد کردند. یکی از آن‌ها گفت: برادر من مدتی قبل خودروی گران‌قیمتی را خرید. یکی از شاکیان فروشنده و نفر دوم واسطه این معامله است. بعد از آن برادرم چند بار برای انتقال سند تلاش کرد؛ ولی خریدار راضی به این کار نمی‌شد تا اینکه بالاخره برای روز حادثه در دفتری در تهران قرار گذاشت. من و دوستم همراه برادرم به تهران آمدیم؛ اما مرد فروشنده گفت قیمت خودرو بالا رفته و او حاضر به انتقال سند نیست. یا باید ماشین را پس بدهیم یا ۶۰ میلیون تومان دیگر بپردازیم. این حرف غیرمنطقی بود و ما فقط می‌خواستیم معامله انجام و سند منتقل شود و هیچ‌گونه آدم‌ربایی در کار نبود.

بنا بر این گزارش در‌حال‌حاضر رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

منبع: شرق

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.