لزوم گسترش همکاری دانشگاه امام رضا(ع) و سایر مجموعه های آستان قدس رضوی

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: تعاملات و ارتباطات بین دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و سایر دستگاه‌ها به ویژه مجموعه های تابعه آستان قدس رضوی باید بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن مهدوی مهررئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ضرورت دارد تا تعاملات و ارتباطات بین دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و سایر بخش های مختلف آستان قدس بیش از پیش گسترش یابد.

او با اشاره به انتساب دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به آستان مقدس رضوی افزود: انتساب این دانشگاه به آستان مقدس حضرت رضا(ع) این اقتضا را ایجاد می‌کند که با سایر دانشگاه های غیردولتی کشور متفاوت باشد.
 

بیشتر بخوانید: دانشگاه امام رضا جز دانشگاه های رکورد دار در عرصه اشتغال

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به رشته‌های فعال در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)،ادامه داد: وجود رشته‌های اسلامی در دانشکده علوم انسانی این دانشگاه بسیار ارزشمند و حایز اهمیت است اما با توجه به تشکیل سازمان علمی و فرهنگی در آستان قدس رضوی با مراکز زیرمجموعه‌ی خود همچون دو دانشگاه امام رضا(ع) و علوم اسلامی رضوی، بنیاد پژوهش های اسلامی و کتابخانه غنی و مطرح این آستان مقدس که در دنیا شناخته شده است، ارتباط جدی پیدا می کند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.