رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شایعه استعفایش اظهار داشت: برخی از رسانه ها هر روز استعفای من را در صفحات مجازی خود می‌گذارند و نمی دانم با این کار خود چه لذتی می برند.

او درباره انتصاب و استعفا‌هایی که در باشگاه استقلال انجام می‌شود، گفت: بر اساس مصوبات باشگاه اختیار مدیر و مدیران زیر مجموعه بر عهده شخص مدیرعامل است و وی این اختیار را دارد که هر معاون و مدیری را که می‌خواهد به باشگاه بیاورد و از او استفاده کند و هر فردی را هم که می‌خواهد عزل کند. از اختیارات مدیرعامل است که انتصاب و استعفا‌ها را پیگیری کند، اما اکثر مدیران در این باره با هیئت مدیره مشورت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


او درباره اینکه آیا در اختیارات مدیرعامل هست که شورای سیاست گذاری را تشکیل دهد یا خیر گفت: من اطلاع ندارم، اما در جلسه هیئت مدیره این موضوع را سوال می‌کنم. شاید مصوب شده باشد و من اطلاع نداشته باشم. در هفته اخیر جلسه نبوده و مصوباتی را امضا کردم، اما نمی‌دانم مصوبه سیاست گذاری در آن گنجانده شده بود یا خیر. به نامه‌های امضا شده دقت می‌کنم، اما شاید نکته شورای سیاست گذاری را ندیده باشم. هنوز چارت باشگاه استقلال تصویب نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار