نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط قرارداد ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) سلطانی فر و تاج در امضای این قرارداد حماقت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید فرید موسوی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رابطه با ورود مجلس به بررسی قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به طور کلی مجلس شورای اسلامی در همه موضوعات می‌تواند وارد شود و نظارت کند. با توجه به ابهاماتی که در قرارداد ویلموتس وجود داشت، مجلس شورای اسلامی این مساله را بررسی کرد. در این رابطه جلسه‌ای در کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

او ادامه داد: در جلسه برگزار شده مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) و مهدی تاج (رئیس سابق فدراسیون فوتبال) حضور داشتند و از  ویلموتس دفاع می‌کردند. ما از این ۲ نفر درخواست کردیم که اصل قرارداد  ویلموتس را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند. با تاخیری که آن‌ها در تحویل متن قرارداد داشتند، امکان پیگیری آن در مجلس دهم ممکن نبود.


بیشتر بخوانید:


موسوی افزود: مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال قرارداد ترکمانچایی را امضا کرده اند که امروز تبعات آن را مشاهده می‌کنیم. دوستان ما در مجلس یازدهم و دستگاه‌های نظارتی باید پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشند. با توجه به وضعیت کشورمان، هیچ دلیل عقلانی برای امضای این قرارداد وجود ندارد. سلطانی فر و تاج با امضای این قرارداد حماقت کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نماینده مجلس واینقدر بی تربیت.

آقای نماینده بجای الفاظ رکیک آقایان رادرمجلس احضار کرده وتوضیح بخواهید
آخرین اخبار