دریاچه طبیعی چشمه سبز گلمکان برای تبدیل شدن به مکانی برای ماهیگیری ورزشی در شرق کشور دارای ظرفیت و قابلیت‌های مطلوبی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان در گلمکان گفت: موقعیت جغرافیایی مطلوب، نزدیکی به شهر مشهد، شرایط آب و هوایی و پتانسیل‌های خدادادی شهر گلمکان این منطقه را به یکی از مناطق مستعد استان برای سرمایه گذاری در حوزه‌های محتلف تبدیل کرده است.

او افزود: این سازمان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری مشترک با شهرداری گلمکان آمادگی دارد و می تواند پتانسیل‌های اقتصادی سازمان و ظرفیت‌های تخصصی واحد‌های تابعه را در کمک به تقویت زیرساخت‌های درآمدی شهرداری‌ها به کار ببند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به منابع آبی و قابلیت‌های مطلوب شهر گلمکان، ادامه داد: با توجه به نبود مکان مناسب برای ماهیگیری ورزشی در استان، پتانسیل بالای دریاچه طبیعی چشمه سبز و رودخانه گلمکان، قابلیت مناسبی برای ایجاد سایتی در این حوزه را داراست که می‌توان برای این منظور، برنامه ریزی و طرح‌هایی در این حوزه تدوین کرد.

کرمانی بیان کرد: با ایجادمجتمع فرهنگی و تجاری در ابتدای جاده گلمکان و بازارچه محلی در شهر گلمکان می‌توان تحول اساسی در این شهر ایجاد کرد.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.