رئیس فرودگاه هیترو لندن هشدار داد اجرای قوانین قرنطینه‌ای جدید می‌تواند به از دست رفتن میلیون‌ها شغل در این کشور منجر شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه آر تی، مدیرعامل فرودگاه هیترو لندن در مصاحبه‌ای هشدار داد اجرای قوانین قرنطینه‌ای جدید در این کشور می‌تواند بخش هوانوردی و توریسم را فلج کرده و سبب از دست رفتن صد‌ها هزار و بلکه میلیون‌ها شغل شود.

«جان هلند کای» امروز دوشنبه در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: ما به عنوان یک کشور قادر نیستیم این چنین ادامه دهیم. ما نیازمند آن هستیم تا برای بازگشایی مرزهایمان شروع به برنامه ریزی کنیم.

رئیس فرودگاه هیترو لندن همچنین تصریح کرد: در صورتی که ما- به شکلی بسیار ایمن- بخش هوانوردی را به سرعت به حرکت نیندازیم، ما با از دست رفتن صد‌ها هزار – اگر نگوئیم میلیون‌ها شغل- در انگلیس در زمانی مواجه می‌شویم که نیاز داریم تا اقتصادمان را بازسازی کنیم.

گفتنی است انگلیس از امروز قانونی را برای اعمال قرنطینه ۱۴ روزه برای سفر‌های بین المللی ورودی به این کشور ابلاغ کرده است؛ مسأله‌ای که با واکنش شدید خطوط هوایی بزرگ در این کشور مواجه شده است. این شرکت‌ها هشدار داده اند این اقدام سبب وارد آمدن خسارت به توریسم محلی و نیز مسأله صادرات خواهد شد.

به موجب قوانین جدید، شهروندان انگلیس و نیز مسافران خارجی که به انگلیس سفر می‌کنند (از طریق هواپیما، کشتی و قطار) می‌بایست فُرمی را قبل از رسیدنشان پر کنند و در آنجا به آدرسی که می‌خواهند خود را برای ۱۴ روز قرنطینه کنند، اشاره کنند.

«پریتی پتل» وزیر کشور انگلیس گفته است این اقدام به منظور جلوگیری از موج دوم ویروس کرونا طراحی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار