ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی در سه سال گذشته رشدی ۱۶۰ درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، در بازدید از اراضی توسعه ناحیه صنعتی کمال الملک، گفت: بسترسازی مناسبی برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در خصوص واحد‌های تولیدی صورت گرفته است.
 
او ادامه داد: در سه سال گذشته ۱۶۰ درصد شهرک سازی رشد داشته و این رشد منجر به افزایش مساحت واگذاری به طرح‌های صنعتی از ۶۰ هکتار به ۱۳۸ هکتار تا پایان سال گذشته شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، با بیان اینکه ایجاد و توسعه شهرک‌ها برای صنعتگران، امسال هم ادامه خواهد داشت، ادامه داد: سرمایه گذاران رغبت فراوانی برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی دارند، زیرا تمام امکانات زیرساختی فراهم بوده و با کمترین قیمت حق انتفاع به متقاضیان زمین واگذار می‌شود.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه امسال هم با توجه به نامگذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزایش تولید به مانند پارسال دوچندان خواهد شد، بیان کرد: امسال با هدف استمرار افزایش تولید، حفظ و ایجاد اشتغال مولد و افزایش رشد اقتصادی، برای صنعتگران برنامه‌های مختلفی تدوین شد و برای صاحبان صنعت در حال انجام است.

او تصریح کرد: با طرح‌های توسعه‌ای که در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شده، رشد و رونق اقتصادی امسال هم به مانند پارسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مطلوب جریان خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، تاکید کرد: استان خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و ۲ هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر ۷۷ هزار و ۲۱۸ نفر را فراهم کرده است.

مهدی زاده با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات خاکی پروژه توسعه ناحیه صنعتی کمال الملک، اظهار کرد: به منظور افزایش ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی در استان به خصوص در مناطق روستایی، مطالعات ایجاد و توسعه نواحی صنعتی در دستور کار است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.