برنامه مرموز سگا برای بهبود ماشین‌های بازی آرکید

به تازگی خبر‌هایی درباره برنامه Fog Gaming سگا برای بهبود ماشین‌های بازی آرکید در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توسط برخی منابع خبری ژاپنی زبان، اکنون ما ماهیت قابلیت آینده سگا که برای هفته Famitsu تبلیغ شده بود را می‌دانیم. این شرکت در حال کار بر روی نوعی ابتکار جدید است که به آن لقب "Fog Gaming" را داده است.

قابلیت Fog Gaming چیست؟

در حال حاضر دقیقاً مشخص نیست که این قابلیت چیست. ما حتی نمی‌دانیم که آیا می‌توان آن را با سرویس ابری گوگل استادیا مقایسه کرد؟ بر اساس گفته‌های یکی از تحلیلگران دنیای فناوری احتمالا این اتفاق جدید باعث شود که ماشین‌های بازی آرکید پیشرفت کنند تا بتوان از آن‌ها بیشتر از اجرای Dig-Dug و Street Fighter انتظار داشت. با توجه به اینکه بازی‌های آرکید در ژاپن به مراتب بیشتر از جا‌های دیگر رایج هستند، مشخص نیست که این سرویس می‌تواند چه تاثیری در آمریکا یا اروپا داشته باشد.


بیشتر بخوانید


برنامه مرموز سگا برای بهبود ماشین‌های بازی آرکید

کنسول مینیاتوری سگا

سگا همچنین یک کنسول بازی جدید برای ژاپن معرفی کرد. این کنسول در واقع نسخه کوچک‌شده و مینیاتوری Game Gear Micro است. کنسول مذکور بسیار کوچک است و در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد که هر کدام از آن‌ها مجموعه بازی‌های خاص خود را دارند. نسخه مینیاتوری Game Gear Micro در تاریخ ۶ اکتبر در ژاپن به بازار عرضه می‌شود، و هیچ سخنی از عرضه آن در غرب وجود ندارد. این کنسول می‌تواند توجه دسته خاصی از گیمر‌ها که به دنبال تجربه‌های جدید هستند را به خود جلب کند.

برنامه مرموز سگا برای بهبود ماشین‌های بازی آرکید

به طور کلی گیمرهای زیادی در جهان وجود دارند که به آزمایش قابلیت‌ها و امکانات جدید علاقه‌مند هستند. در نتیجه به نظر می‌رسد شرکت‌های مربوطه باید تلاش بیشتری برای ارائه محصولات جدید داشته باشند. درست است که گیمرها عموما به یک کنسول خاص علاقه‌مند می‌شوند اما این اصلا بدان معنا نیست که دوست ندارند تجربه‌های کاربری جدید را امتحان کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار