پس از چند ماه تعطیلی اقامه نماز جمعه در شهرستان ساوجبلاغ به دلیل شیوع ویروس کرونا نماز جمعه شهر هشتگرد از جمعه ۲۳ خرداد مجددا اقامه می‌شود.

نماز جمعه در هشتگرد از جمعه ۲۳ خرداد مجددا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امام جمعه هشتگرد، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله مختاری گفت: اقامه نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همراه خواهد بود.

حجت الاسلام روح الله مختاری افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا ۲۰ هزار بسته مواد غذایی و کالای معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از این بیماری اهدا شد که باید این فرهنگ نهادینه شود و در تمام ایام سال ادامه یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوجبلاغ گفت: اهدای بسته‌های غذایی و معیشتی در قالب طرح مساوات و همدلی یکی از تدابیر خوب بود که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد.

امام جمعه بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ به تعطیلی بخشی از فعالیت‌ها و کسب و کار‌ها در جامعه اشاره کرد و افزود: حال که کرونا بخشی از زندگی مردم شده؛ باید با برنامه ریزی صحیح، امورات زندگی مردم را با رعایت ضوابط بهداشتی به شایستگی مدیریت کنیم و هر طور شده با تعریف شغل‌های جدید اجازه ندهیم جامعه آسیب ببیند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.