فرماندار بم گفت: از تاریخ امروز ۱۹ خرداد ماه تمام کارکنان ادارات، اصناف، مجموعه‌های تولیدی و مراجعه کنندگان به ادارات موظف به استفاده از ماسک هستند.

استفاده از ماسک در ادارات بم اجباری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شسهوار پور فرماندار بم گفت: از تاریخ امروز ۱۹ خرداد ماه تمام کارکنان ادارات، اصناف، مجموعه‌های تولیدی و مراجعه کنندگان به ادارات این شهرستان موظف به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

فرماندار بم گفت : طبق مصوبات ستاد ملی و ستاد استان کرمان و شهرستان بم بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، ارگان ها، اصناف و کار‌های تولیدی اجباری شده که این تصمیم در ستاد کرونای این شهرستان نیز مصوب و به ادارات ابلاغ شده و استفاده از ماسک در ادارات و اصناف اجباری است.

شسهوار پور در ادامه بیان کرد: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از ورود مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری بعمل خواهد آمد و ارباب رجوع برای مراجعه باید حتما از ماسک استفاده کنند.

فرماندار بم تا کید کرد: بازرسی از بازار، ادارات و اماکن عمومی توسط تیم‌های بهداشتی و بازرسان فرمانداری به طور مستمر انجام می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد تا شاهد کاهش انتشار ویروس در جامعه باشیم.

شهسوارپور افزود: هرگونه تجمعی با هر عنوانی از جمله عروسی، عزا و اجتماعات مختلف ممنوع است و متخلفان پیگرد قانونی می‌شوند.

فرماندار بم با بیان اینکه کرونا، ویروسی با انتشار بالاست، گفت: طبق اعلامیه‌های صورت گرفته امسال حتما درگیر این ویروس خواهیم بود و برای اینکه این ویروس بیشتر شیوع پیدا نکند چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم تا بتوانیم بحث کار و اشتغال و کار‌های اقتصادی را دنبال کنیم بنابراین از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و از حضور در اجتماعات جز در موارد ضروری به طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار