مدیر بنادر و دریانوردی گلستان از لایروبی گرگانرود با اعتبار دو میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مدیر بنادر و دریانوردی گلستان اله یار اسعدی امروز در جلسه شورای حمل و نقل استان گفت: سال ۹۸ با سیل توام و سال پرمشغله‌ای برای بنادر گلستان بود.

او افزود: عملیات لایروبی گرگانرود ظرف سه ماه با مبلغ دو میلیارد تومان انجام و بیش از ۴۰ هزار مترمکعب گل و لای برداشته شد.

اسعدی گفت: شناسایی آبراه اصلی آشوراده به بندرترکمن در حال انجام است و خارج سازی دو مغروقه در محدوده شبه جزیره آشوراده در حال انجام می‌باشد.

او بیان کرد: در زمان سیل خدماتی که در حوزه حمل و نقل شهروندان در مواقع اضطرار بر عهده ما بود انجام شد.

اسعدی اضافه کرد: براساس تکالیف سازمانی جلسات کمیته ایمنی و دریانوردی با حضور شیلات و مرزبانی و دریابانی و سایر ارگان‌های دریایی برگزار شد.

او بیان کرد: برای پایش سواحل استان با سامانه نرم افزاری پایش کشور هماهنگ هستیم و در صورت لازم پایش انجام خواهد شد.

اسعدی گفت: دکل رادیویی با برد کوتاه در سواحل داشتیم و با پیگیری‌های انجام شده دکل بلند رادیویی (VHF) ایجاد و سواحل را پوشش می‌دهد.

او همچنین از پیگیری پیاده رو سازی حریم ۶۰ متری ساحل خبرداد و گفت: سازه‌های غیرمجاز در نوار ساحلی و دریایی شناسایی و به مالکین سازه‌های غیر مجاز اخطار‌های لازم ابلاغ گردید تا نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه جامع نظارت بر سواحل کشور sm.pmo.ir بارگذاری و در پروسه صدور مجوز بهره برداری قرار گیرد.

اسعدی همچنین از اقدامات مقابله‌ای در برابر کرونا خبرداد و گفت مواد ضدعفونی کننده از قبیل ماسک، دستکش و اسپری بین همکاران و قایقرانان توزیع شد.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.