سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع‌دستی این استان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع‌دستی خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمدرضا قهرمانیان  سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت :  این دوره آموزشی در قالب کارگاه و در تالار مجموعه مفخم بجنورد با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: مقدمات فرآیند تولید، برندسازی، بسته بندی و بازاریابی و فروش از جمله موضوعاتی است که در این دوره آموزشی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی، فضای مجازی را فرصتی برای معرفی و فروش عنوان کرد و افزود:  امروزه نقش فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب و کار انکارناپذیر است و هنرمندان صنایع‌دستی نیز باید برای بازاریابی و فروش تولیدات خود از این ظرفیت بهره ببرند.


بیشتر بخوانید: سهم ۴ درصدی صنایع‌دستی در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد خراسان شمالی 


او برند سازی و تجاری‌سازی، هم‌زمان با تقویت آموزش‌ها را از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بخش صنایع‌دستی برشمرد و عنوان کرد: برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان صنایع‌دستی استان برنامه‌ریزی شده است.

قهرمانیان با اشاره به تهیه و تدوین طرح مطالعه و امکان‌سنجی بازار‌های هدف صنایع‌دستی استان، اظهار کرد : هدف از اجرای این طرح، شناسایی بازار‌های هدف صنایع‌دستی در روستا‌های مقصد گردشگری است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.