سید محمد حسینی نژاد گفت: زمان خاموشی سالیانه مشترکان توزیع برق استان سمنان در سال ۹۸ و در چشم‌انداز امسال روند کاهشی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد حسینی نژاد معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با تحقق هدف تعیین شده در زمینه شاخص نرخ انرژی تامین نشده، مدت زمان خاموشی هر مشترک در استان سمنان کاهش یافته است.

او با بیان اینکه تحقق شاخص نرخ انرژی تامین نشده یک دستاورد مهم در کاهش مدت زمان خاموشی‌ها است، تصریح کرد: مقدار انرژی تامین نشده ناشی از خاموشی، نسبت به کل انرژی مصرفی شبکه استان سمنان، تحت عنوان شاخص «نرخ انرژی تامین نشده» تعریف می‌شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان اظهارداشت: با تلاش مجموعه واحد‌های اجرایی این شرکت، هدف تعیین شده سال گذشته در زمینه شاخص نرخ انرژی تامین نشده، به میزان ۶۹ صدم در هزار محقق شد و مدت زمان خاموشی سالیانه هر مشترک استان به طور میانگین ۳۶۲ دقیقه طی سال ۹۸ بود.

حسینی نژاد با عنوان این که این نرخ برای سال ۹۷ به میزان ۷۴ صدم در هزار تعیین شده بود و در سال ۹۸ به ۶۹ صدم در هزار رسید، افزود: در این بخش شاهد کاهش ۶.۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن بودیم که یک دستاورد مهم برای استان محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: شاخص این نرخ برای سال ۹۹ به مقدار ۶۲ صدم در هزار پیش بینی شد و امید است با برنامه ریزی هدف مورد نظر محقق شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: استفاده از گروه‌های خط گرم، اقدامات اصلاحی و سرویس و تعمیرات به هنگام شبکه‌ها و تاسیسات توزیع برق، بهینه سازی جانمایی قطع‌کننده‌ها در طول مسیر فیدر‌ها و همچنین افزایش تعداد نقاط مانور و رینگ فیدرها، از جمله مهم‌ترین عوامل موثر در تحقق شاخص نرخ انرژی تامین نشده و کاهش خاموشی‌ها است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.