ناظمی گفت: به دلیل اهمیت آب و انرژی، حاضریم استارتاپ‌های این حوزه را تا ۴ برابر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت مالی کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی همراه با نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه با هدف توسعه سرمایه گذاری خطرپذیر در طرح‌های دانش بنیان و فناورانه امروز ۱۹ خرداد ماه در صندوق شکوفایی و نوآوری با حضور علی ناظمی معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری شکوفایی برگزار شد.

ناظمی در این نشست اظهار کرد: امروز دومین جلسه از استارتاپ‌های حوزه آب و انرژی برگزارمی‌شود. در حوزه آب و انرژی دارایی اولویت اول صندوق شکوفایی و نوآوری است و امیدواریم بتوانیم برای این استارتاپ‌ها سرمایه خوبی جذب کنیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: مشکل ما به هیج عنوان پول نیست، بلکه آمادگی حداکثری برای حمایت مالی از استارتاپ‌ها را داریم. اگر سرمایه گذار بخش خصوصی حاضر شد تنها یک واحد از پول مورد نیاز را برای استارتاپ‌های حوزه آب و انرژی فراهم کند، به دلیل اهمیتی که حوزه این برای صنعت کشور دارد ما حاضر هستیم هر۶ استارتاپ را ۴ برابر سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت مالی کنیم.

ناظمی تصریح کرد: فقط کافی است بتوانیم در این رویداد سرمایه گذاران بخش خصوصی را متقاعد سازیم تا ۲۰ درصد از سرمایه مورد نیاز خود را به این استارتاپ‌ها اختصاص دهند و حاضر شوند در این پروژه سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار