حسین درویشی گفت: ۳۲ میلیارد ریال به دو طرح امدادی هلال احمر فارس در کازرون اختصاص یافت و عملیات اجرایی این طرح‌ها شامگاه شنبه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین درویشی در حاشیه آغاز عملیات این دو طرح در کازرون، گفت: با توجه به اینکه شهرستان کازرون از شهرستان‌های کمک رسانی در جنوب غرب استان فارس است و انبار فعلی جوابگو نبود تصمیم گرفته شد تا انبار جدیدی ساخته شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: این انبار در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد ریال از اعتبارات ملی در حاشیه انبار فعلی ساخته می‌شود.

او ادامه داد: دومین طرح که همزمان عملیات آن آغاز شد ساخت پایگاه امدادی در محور جاده اصلی کازرون به بوشهر در منطقه کمارج بخش کنارتخته است که درزمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع اهدایی یکی از خیرین با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد ریال از اعتباران ملی ساخته خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان فارس اضافه کرد: این دو طرح در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

درویشی به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در محور‌های استان فارس هم اشار ه کرد و گفت: ۲۵ پایگاه امدادجاده‌ای درجاده‌های استان و ۷ پایگاه کوهستان درمناطق کوهستانی استان فعالیت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: این استان در امداد و کمک رسانی حوادث بیش بینی نشده به استان‌های مختلف کشور از جمله سیل خرم آباد، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در کشور نمره قابل قبولی کسب کرده است.

شهرستان کازرون با شیراز حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار