آب‌های تنگه هرمز و دریای عمان امروز و فردا با تاثیر باد‌های جنوب شرقی مواج و متلاطم است و شرایط برای تردد‌های دریایی مساعد نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت:سرعت وزش باد‌های جنوب شرقی تا ظهر امروز در سواحل دریای عمان و تنگه هرمز قابل ملاحظه است و توصیه می‌شود که شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناور‌ها در بنادر شرقی استان صورت گیرد.

مرضیه سی سی پور افزود: صبح سه شنبه نیز با شدت کمتر شاهد وزش باد‌های جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا در تنگه هرمز و دریای عمان خواهیم بود.

سی سی پور با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر امروز و فردا با فعالیت سامانه مونسون شرایط برای وقوع بارش‌های رگباری در ارتفاعات هرمزگان به ویژه منطقه بشاگرد مهیا خواهد بود، گفت:احتمال تقویت موقتی سامانه بارشی در بشاگرد و وقوع تگرگ دور از انتظار نیست.

او افزود: امروز و فردا با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا در طول روز افزایش دما رخ نخواهد داد، اما از روز چهارشنبه در اکثر نقاط استان افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.