یک مربی کاراته استان کرمانشاه گفت : باتوجه به ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های ورزشی برخی رشته‌های ورزشی مثل کاراته، ورزشکاران این رشته‌ها باید با انجام تمرینات آمادگی خود را حفظ کنند.

شریف محمدی مربی کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت : حفظ آمادگی بدنی ورزشکاران از اهمیت بالایی برخوردار است و ورزشکاران باید با انجام ورزش‌های هوازی مثل دو و کوهنوردی امادگی خود را حفظ کرده و سعی کنند از فضای رقابت دور نشوند.

او گفت : دور شدن از ورزش‌های هوازی با کسالت و رخوت و سستی در ورزشکاران می‌شود و بازگشت به آمادگی خیلی سخت و شاید حتی ممکن است غیر ممکن خواهد بود.

این داور بین المللی کاراته افزود : ورزشکاران کاراته باید علاوه بر ورزش‌های هوازی جهت حفظ آمادگی به مرور تکنیک‌های خود را نیز دنبال کنند و همچنین حرکت کششی را فراموش کنند.

نماینده سبک کیوکوشین اورپا در استان گفت : امیدواریم به زودی وضعیت باشگاه‌های کاراته به حالت عادی برگردد، اما اغاز به کار باشگاه‌های ورزشی با پروتکل‌های ابلاغ شده واقعا سخت است.

محمدی با اشاره به دستور ابلاغ شده گفت : تامین احتیاج‌های که در دستورالعمل برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی مصوب شده است هزینه بسیار بالایی خواهد داشت و از توان خیلی از مربیان و صاحبان باشگاه سخت است.

او افزود : سلامت ورزشکاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما تامین دستورالعمل نیازمند پول بسیار زیادی است که بعد از رکود ۴ ماه اخیر باشگاه‌های ورزشی خیلی سخت است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.