نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه اعلام کرد ممکن است فرایند سیاسی منجر به تغییر نظام در سوریه نشود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه اعلام کرد ممکن است فرایند تغییر نظام در سوریه رخ ندهد.

بر این اساس، جیمز جفری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شاهد کاهش ارزش لیره، پول سوریه در روز‌های اخیر بوده ایم. تنزل ارزش لیره به دلیل اقدامات آمریکا بوده است. نظام سوریه دیگر نمی‌تواند پول‌های کثیف خود را در بانک‌های لبنان تمیز کند.

وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال اجرای یک فرآیند سیاسی در سوریه هستیم که ممکن است به تغییر نظام این کشور منجر نشود. ما در حال فعالیت در سوریه زیر نظر سازمان ملل متحد هستیم.

کنگره آمریکا پیشتر طرحی به نام قانون سزار (قانون حمایت از غیرنظامیان سوری) را به تصویب رسانده است. براساس این طرح، تحریم‌های سنگینی علیه دولت سوریه و نیز متحدان این کشور و تمامی کشور‌هایی که بخواهند در فرآیند بازسازی سوریه مداخله کنند وضع خواهد شد. همین امر در چند روز اخیر باعث کاهش ارزش پول سوریه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
هی جیمز: شما و هیئت حاکمه آمریکا چه کاره هستید؟ که برای کشوری مستقل و عضو سازمان ملل اظهار نظر کنید؟!! این غلط ها به شما چه کار دارد؟! کشور سوریه حکومت رسمی منخب مردمی دارد مجلس دارد قانون اساسی دارد به شما چه ربطی دارد؟هان؟!.......شما خیلی بیل زن هستید معترزضان بی عدالتی و نژادپرستی علیه سیاه پوستان را از کف خیابان ها و ایالات درگیر این قضیه جمع آوری کنید به قول معروف موش نمی توانست به لانه اش برود جارو را هم به دم خودش بست..........
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
هی جیمز: شما و هیئت حاکمه آمریکا چه کاره حسن هستید؟ که برای کشوری مستقل و عضو سازمان ملل اظهار نظر کنید؟!! این غلط ها به شما چه کار دارد؟! کشور سوریه حکومت رسمی منخب مردمی دارد مجلس دارد قانون اساسی دارد به شما چه ربطی دارد؟هان؟!.......شما خیلی بیل زن هستید معترزضان بی عدالتی و نژادپرستی علیه سیاه پوستان را از کف خیابان ها و ایالات درگیر این قضیه جمع آوری کنید به قول معروف موش نمی توانست به لانه اش برود جارو را هم به دم خودش بست..........
آخرین اخبار