مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: ۱۹ طرح مدرسه سازی فعال در قالب ۱۶۰ کلاس درس در شهرستان بروجرد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان اظهارداشت اعتبار در نظر گرفته برای بازسازی ۱۹ مدرسه در شهرستان بروجرد ۳۳ میلیارد تومان می‌باشد.

او گفت: از این اعتبارات بیش از ۱۲ درصد را خیرین مدرسه ساز تقبل کردند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: نوسازی مدارس لرستان امسال و پارسال در استاندارد سازی گرمایشی، ۷۴ آموزشگاه را در قالب ۶۱۲ کلاس را استاندارد کرده است که در سال ۹۸ تعداد ۵۰ درصد این مدارس با اعتبارات ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

غفوری نژاد افزود: در بحث بازسازی مدارس سیل زده ۶۲ فضای آموزشی را از اعتبارات خیرین بازسازی کردیم که بیش از ۵۰ درصد اعتبارات را خیرین تقبل کردند و در مهر ۹۹ افتتاح می‌شوند.

اواظهار داشت: از محل اعتبارات دولتی ۳۷ طرح تعریف شده که با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان که با پیشرفت متوسط ۳۵ درصد در بهمن ۹۹ افتتاح می‌شوند.

طی آیینی و با حضور مدیرعامل خیرین مدرسه ساز کشور و برخی از مسئولان کشور و استانی و شهرستانی به پاس زحمات مرحوم محمد رضا حافظی خیابانی در شهرک اندیشه بروجرد به نام وی نامگذاری شد.

مرحوم محمد رضا حافظی حدود ۲۲ سال رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور بود که در این مدت با کمک خیرین ۲۵ هزار مدرسه در کشور احداث شد.

در این مراسم از تابلوی یادبود خیابان مرحوم حافظی پرده برداری شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.