بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: شیوع ویروس کرونا برای من جنبه مثبت داشت، زیرا توانستم دوران مصدومیت را پشت سربگذارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان رنجبری بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره ماجرای ابتلای ۹ بازیکن این تیم به ویروس کرونا و منفی شدن تست کرونای همان بازیکنان اظهار کرد: تمرینات بسیار منظمی از روزی که کادر فنی ما را فراخواند در کمپ الیاف پشت سرگذاشتیم. متاسفانه تست کرونای ۶ بازیکن ما مثبت شد، اما خدا را شکر با رعایت مسائل بهداشتی تست مجدد آن‌ها منفی اعلام شد.

رنجبری درباره اینکه مصدومیتش به پایان رسید و دوباره می‌تواند همانند گذشته بازی کند، گفت: انتظارات بیشتری از خودم داشتم، اما متاسفانه مصدومیت خیلی بدی را پشت سرگذاشتم. هم در تیم ملی و هم گل گهر مصدوم شدم و ۳ - ۴ ماه را از دست دادم و تا به فرم ایده آل برسم یک مقدار زمان برد. به نظرم کرونا برای من جنبه مثبت داشت، زیرا توانستم دوران مصدومیت را پشت سربگذارم. امیدوارم بتوانم همانند سال قبل خوب بازی کنم.

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اینکه این تیم در لیگ برتر فوتبال می‌ماند، بیان کرد: به طور حتم تیم گل گهر در لیگ برتر می‌ماند، شک نکنید. تیم ما خوب است و بازیکنان خوبی در نیم فصل گرفتیم. کادر فنی کاربلد به تیم ما اضافه شده و قطعا در لیگ برتر می‌مانیم.

رنجبری درباره اینکه در نیم فصل از تیم پرسپولیس پیشنهاد داشت و آیا در تیم گل گهر می‌ماند یا نه، گفت: من پیشنهادات خوبی از تیم‌هایی مانند ذوب آهن و فولاد داشتم، اما در تیم گل گهر ماندم. البته بیشتر نمی‌خواهم در این باره توضیح بدهم. معلوم نیست که فصل آینده در تیم گل گهر می‌مانم یا جدا می‌شوم. قراردادم با تیم گل گهر تا پایان لیگ برتر نوزدهم است.

او در پایان خاطر نشان کرد: من سال گذشته گل صعود تیم گل گهر سیرجان را به لیگ برتر زدم. امیدوارم روند خوبی داشته باشم و دوباره گل بزنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار