معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از فعال شدن سامانه مشاوره تلفنی در مرکز مشاوره آرامش این معاونت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: سامانه مشاوره تلفنی (پلیس پاسخگو) با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ در مرکز مشاوره آرامش راه اندازی و فعال شد.

او افزود: مشاوره در واقع مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی درباره یک موضوع است که بین مراجع (کمک گیرنده) و فرد متخصص (مشاور) انجام می‌شود.

سرهنگ ساداتی با بیان اینکه مشاوره و مشورت گرفتن در موضوعات و زمینه‌های مختلف و با اهداف گوناگون و به شیوه‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: مانند مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی و هدف از آن بهبود وضعیت روحی– روانی و کیفیت بخشی به زندگی کمک گیرنده (مراجع) است.

او با اشاره به اینکه امروزه مشاوره و مشورت کردن به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات افراد شناخته می‌شود، افزود: امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی مشاوره می‌تواند از طریق راه‌های گوناگون صورت گیرد تا بتواند نیاز‌ها و دغدغه‌های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: بر همین اساس مراکز مشاوره در ناجا و از جمله فرماندهی انتظامی استان مازندران با اختصاص شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ از هر نقطه از کشور آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تربیتی، مشاوره فردی و است که با کمک کارشناسان مجرب حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده آماده پاسخگویی و راهنمایی به هموطنان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار