معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از کشف ۳۵ خودرو‌ی احتکاری در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رضازاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از کشف ۳۵ خودرو‌ی احتکاری در تبریز خبر داد.

 رضازاده افزود: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار و فاصله قیمتی موجود بین خودرو‌های صفر کیلومتر تحویلی شرکت‌های خودروساز با کف بازار و در نتیجه سوء استفاده عده‌ای فرصت طلب و سود جو از شرایط به‌وجود آمده، طرح تشدید نظارتی بر بازار خودرو با قوت دنبال می‌شود.

او با اشاره به اینکه بازرسان این سازمان برای مقابله با احتکار خودرو در بازرسی از دو نمایندگی خودروسازی بزرگ کشور این تعداد خودرو رو کشف کردند افزود: خودرو‌های کشف شده برای تعیین تکلیف نهایی و برخورد با متخلفان احتمالی به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

 رضازاده گفت: برابر مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هرگونه نگهداری خودرو‌های صفر کیلومتر بدون پلاک در نمایندگی‌های شرکت‌های خودرو ساز، پارکینگ‌های عمومی و گاراژ‌ها ممنوع بوده و در حکم احتکار است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی از شهروندان خواست در صورت مشاهده  نگهداری انواع خودرو سواری صفر کیلومتر و بدون پلاک در اماکن مختلف مراتب را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.