رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت سکه و طلا نوسانی نداشت که یکی از علت های آن تعطیلی بازار جهانی بود.

آرامش در بازار طلا و سکه حاکم استابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزیگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: امروز بازار جهانی تعطیل بود و نرخ اونس جهانی تغییر نکرد و به همین دلیل قیمت طلا نسبت به دیروز تغییرات چندانی نداشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: بازار طلاو سکه این روزها در آرامش است و شاهد افزایش یا کاهش آنچنانی قیمت نسبت به ماه های قبل نیستیم و این بازار بعد از مدت ها آرامش را به خود دید.

محمدولی ادامه داد: این روزها داد و ستدها متعادل است و شاهد افزایش یا کاهش خرید نیستیم که همین امر نیز در ثابت نگه داشتن قیمت طلا و سکه موثر است. با توجه به کاهش اونس جهانی و روند نزولی تقاضا در بازار، شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار هستیم.

به گفته این مقام مسئول پیش بینی می شود بازار طلا و سکه این هفته در آرامش قیمتی به سر ببرد. سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش حدود ۱۰ هزار تومان همراه است.


بیشتر بخوانید:

کاهش ۵ هزار تومانی نرخ سکه امامی/ هر اونس طلای جهانی ۵۰ سنت افزایش قیمت داشته است


رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۸۵ دلار بود. سکه طرح قدیم ۷ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

محمدولی بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار (آب شده)، ۳ میلیون و ۸۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۱۰ هزار تومان معامله شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
آفرین
آخرین اخبار