مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: خیران یزدی زمینه ساخت ۱۲۰ کلاس درس با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد تومان را فراهم می‌کنند.

مشارکت خیران یزدی در ساخت ۱۲۰ کلاس درسبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، خواجه رضایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: در دوماهه نخست سال جارى خیران مدرسه ساز استان یزد تعهد مشارکت در ساخت ١٣ باب مدرسه با ١٢٠ کلاس درس، سه باب سالن و پژوهش سرا را با اعتبارى بیش از ٢٣ میلیارد تومان را تقبل کردند.

او در ادامه ضمن تقدیر از خیران، افزود: خیران مدرسه‌ساز پیش از آنکه یک حرکت اقتصادی در جامعه باشند، یک پدیده و جریان فرهنگی هستند که آثار آن فضای تعلیم و تربیت کشور را عطرآگین کرده است.

خواجه رضایی با اشاره به اینکه استان یزد در بحث خیران از استان‌های پیشتاز کشور است، ادامه داد: در حال حاضر ۱۳۰۰ خیّر فعال داریم که از این تعداد ۱۸۸ نفر خانواده شهدا، ۲۵۴ نفر از بانوان، ۶۹ نفر از نخبگان، ۱۴۵ نفر از اقلیت زرتشتی، ۱۶ نفر نیز سابقه بیش از یک قرن خیّری دارند.

امسال ۳۸ فضای آموزشی با ۳۰۸ کلاس درس و فضایی بیش از  ۷۱ هزار و ۱۷۹ مترمربع به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید و همچنین در سال جاری ۴۷ پروژه خیرساز در دست اقدام است که ۴۷۵ میلیارد ریال آن را خیران متعهد شده اند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.