مدیرکل بهزیستی گیلان از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۶۷ واحد مسکونی برای زنان سرپرست خانوار این استان تا پایان خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی استان گیلان گفت: ۶۷ واحد مسکونی ویژه سرپرستان خانوار دارای معلولیت شدید و زنان سرپرست خانوار گیلان ساخته می‌شود.

او افزود: موافقنامه ساخت این واحد‌های مسکونی بین سازمان بهزیستی استان گیلان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر این استان منعقد شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان اظهار داشت: این ۶۷ واحد مسکونی در زمین‌های خود مالکانه با زیربنا‌های ۵۰ و ۶۰ مترمربعی با مشارکت بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور ساخته خواهد شد.

نحوی نژاد تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت و ساز این واحد‌های مسکونی تا پایان خرداد ماه به طور همزمان در نقاط مختلف گیلان آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تحویل بیش از ۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی


او با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این واحد‌های مسکونی تا پایان امسال به مردم واگذار شود، از همه خیران و نیکوکاران خواست برای کاهش مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، همچنان همراه و همدل این سازمان باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.