الکترونیکی شدن خدمات سلامت در بخش سرپایی و بستری منجر به ارائه خدمات مناسب به مردم می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: الکترونیکی شدن خدمات سلامت در بخش سرپایی و بستری منجر به کاهش مصرف کاغذ، حفظ منابع مالی، به روز کردن اطلاعات و ایجاد بستر مناسب برای تصمیم گیری مدیران و بالاخره ارائه خدمات مناسب به مردم می‌شود.

او با بیان اینکه با توجه به برخی محدودیت‌ها در حوزه منابع، عملکرد سازمان بیمه سلامت قابل قبول است، افزود: همکاری و تعامل مناسبی بین دانشگاه و بیمه سلامت برقرار است و برنامه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت از جمله برنامه‌های بسیار مفید و ارزشمند در سیستم بهداشت و درمان کشور است.


جلالی گفت: در تمام زمینه‌های مشترک، این همکاری‌ها می‌تواند ادامه و گسترش یابد و کارگروه‌ها، نشست‌های تخصصی و حرفه‌ای با بهره گیری از نیرو‌های مجرب می‌تواند در تحقق برنامه‌ها بسیار مفید و موثر باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: عملکرد مناسب سازمان بیمه سلامت در حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و پوشش بیمه‌ای این بیماران روی تخت بیمارستان، حرکتی بسیار ارزشمند است و این اقدامات به طور واضح و ملموس مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.