رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: امتحانات این دانشگاه از ۲۴ خردادماه شروع می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  با توجه به دستورالعمل‌های کشوری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم از تاریخ ۲۴ خردادماه تا ۱۹ تیرماه به مدت چهار هفته در ۴ نوبت در روز برگزار می‌شود.

کلانتری افزود: آزمون دوره‌های کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری و دوره‌های دکترا به علت کار‌های پژوهشی و عملی در اختیار استاد درس است.

او اضافه کرد: آزمون دوره‌های عمومی هم در اختیار دفتر نهاد رهبری در دانشگاه است که ۱۵ نوامبر در دفتر نهاد صادر می‌شود و ۵ نمره در اختیار استاد درس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: آزمون دروس عمومی طبق برنامه امتحانی و به‌صورت حضوری است که در صورت امکان به صورت برخط برگزار می‌شود و در شهر‌هایی که در زمان آزمون وضعیت قرمز از لحاظ شیوع بیماری کرونا داشته باشند آزمون حضوری برگزار نخواهد شد و به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: برای جلوگیری از سفر‌های بین شهری و استانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دانشجویان می‌توانند در محل زندگی خود دروس را امتحان دهند که از قبل از امتحان باید در سایت آزمون ۹۹.iau.ac.ir ثبت نام نمایند.

کلانتری گفت: جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آزمون دوره‌های علوم پزشکی از هفته آخر تیرماه تا ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و کلاس‌های کارورزی دانشجویان علوم پزشکی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار می‌شود و هر دانشجو می‌تواند کارورزی را در محل سکونت خود بگذراند که همه این دستورالعمل‌ها بر اساس بخشنامه سراسری است.

در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی بیش از ۲۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیلندکه از این تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد واحد اراک محصلند و در مجموع آزمون‌های دانشجویی در ۱۹ حوزه امتحانی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.