مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: خبر جدیدی از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دریافت نکردیم که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به چه صورت برگزار می‌شود.

حسینی: خبر جدیدی از‌ AFC دریافت نکردیم/ لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار می‌شودامیر علی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعویق بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا  به تعویق افتاده است، اما هنوز خبر جدیدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دریافت نکردیم که رقابت‌ها به چه صورت برگزار می‌شود. البته گمانه زنی‌هایی وجود دارد و ما هم عکس العمل‌های خود را در این باره نشان دادیم، اما مسئله جدید از سوی‌ ای اف سی اعلام نشده است.  

حسینی درباره اینکه اظهارات عربستانی‌ها در مورد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا درست نیست، گفت: زمانی که تصمیمی از سوی AFC اتخاذ می‌شود در آن صورت این نهاد اجرایی به فدراسیون‌ها نامه ارسال می‌کند و فدراسیون هر کشور هم این نامه را به نمایندگان فوتبال خود در آسیا ابلاغ می‌کند. به هر حال ما ۴ نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داریم که تصمیمات‌ ای اف سی به ما ابلاغ می‌شود و تاکنون هیچ نامه رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال دریافت نکردیم.  

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه با برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا در کشور‌های قطر، دبی و ازبکستان موافقت می‌کند، بیان کرد: این موضوع جزو سیاست باشگاه است و مدیریت و سرمربی تیم در این باره تصمیم گیری می‌کنند. البته من حدس می‌زنم که لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در یک کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.