مهمترین اخبار حوادث گلستان را در این بسته خبری مرور می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین اخبار حوادث گلستان را در این بسته خبری مرور می‌کنیم.


کشف ۷۵ کیلو تریاک در آزادشهر


سرهنگ مجید زائری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر جابجایی مقداری مواد مخدر توسط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در آزادشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آزادشهر قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهمان قصد دارند مواد افیونی را از یکی از استان‌های جنوبی وارد استان گلستان کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با حضور در شهرستان آزادشهر و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی کنترل محور‌های مواصلاتی به شهرستان را در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از ۱۰ ساعت کنترل محور سرانجام موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی کنند.

زائری ادامه داد: این باند حرفه‌ای با دو دستگاه خودرو قصد ورود مواد افیونی را به داخل استان داشتند و به دستور ایست پلیس توجه‌ای نکرده و قصد متواری شدن را داشتند که در یک تعقیب و گریز پلیسی هر دو خودرو متوقف و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ زائری افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


دستگیری ۵۸ سارق و کشف ۷۱ فقره سرقت در گرگان


سرهنگ محمد شیرازی فرمانده انتظامی گرگان گفت: ماموران انتظامی گرگان به منظور کاهش سرقت‌ها، با فعال کردن اکیپ‌های گشتی محسوس و نا محسوس، موفق به دستگیری ۵۸ سارق سابقه دار طی یک هفته گذشته در این شهرستان شدند.

او افزود: سارقان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۷۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.