بیش از ۵۰۰ مشاوره تغذیه تلفنی ویژه بحران کروناویروس با هدف دسترسی مطلوب به خدمات سلامت در شهرستان بیضا ارائه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،موسوی رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضا گفت: بیش از ۵۰۰ مشاوره تغذیه تلفنی ویژه بحران کرونا ویروس با هدف دسترسی مطلوب به خدمات سلامت تا پایان اردیبهشت در این شهرستان ارائه شد.

او، بیان کرد: اصول رعایت یک تغذیه سالم در شرایط عادی لازمه یک زندگی سالم بر محور توسعه پایدار در هرجامعه‌ای است، اما وقتی با بحرانی مانند شیوع ویروس کرونا مواجه می‌شویم، رعایت اصول تغذیه سالم به عنوان یکی از ارکان مهم و اساسی در تامین سلامت و کوتاه‌تر کردن دوران این بحران اهمیت پیدا می‌کند.

موسوی تصریح کرد:  اگر قرار بوده سلامتی برای مردم تامین شود، در درجه نخست یکی از فاکتور‌ها یا عوامل اصلی الگوی غذایی و پیروی از تغذیه سالم است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بیضا  ادامه داد:  با توجه به پیامد‌های بیماری کووید ۱۹ بر سلامت عمومی و لزوم پاسخ به سوالات خانواده‌ها در خصوص موضوعات تغذیه‌ای برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در دوره‌های مختلف زمانی و دسترسی مطلوب به خدمات سلامت، در حال حاضر خدمات تغذیه‌ای در شهرستان بیضا برای اقشار مختلف جامعه به خصوص گروه‌های آسیب پذیر مانند کودکان، زنان باردار و شیرده، نوجوانان در سن بلوغ و سالمندان از سوی کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان بیضا به صورت تلفنی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.