نماینده مردم اراک گفت: حضور وزار و مسئولان در مجلس باید گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.

حضور مسئولان در مجلس باید گره‌ای از مشکلات مردم باز کند/ مجلس فقط یک رئیس داردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک در جلسه علنی امروز مجلس در ذکر شفاهی اظهار کرد: کسانی که در جایگاه هیئت رئیسه نشسته‌اند، بدانند که مجلس فقط یک رئیس دارد و آنان نمی‌توانند تعیین کنند که کدام یک از نمایندگان صحبت کنند و یا صحبت نکنند.

نماینده مردم اراک افزود: ما شاهد این هم هستیم که برخی از نمایندگانی که در جلسه قبل صحبت کرده بودند امروز نیز صحبت کردند، بنابراین باید سازوکاری اندیشه شود که نقطه نظر‌های نمایندگان دیگر هم مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: بسیاری از نمایندگان مطالب مهمی را درباره اقتصاد پساکرونا آماده کرده و به دنبال آن بودند که آن را به مسئولان ارائه کنند، اما فرصت نیافتند تا اقدامات خود را ارائه کنند.

آصفری تأکید کرد: وزرا و مسئولانی که در مجلس حاضر می‌شوند، بدانند که فقط نباید مانند گذشته حرف بزنند و بروند، بلکه حضور آنان در صحن علنی باید گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.

نماینده مردم اراک در پاسخ به این تذکر گفت: پیشنهاد شما درباره قرعه‌کشی خلاف آیین نامه است و ما نمی‌توانیم بگوییم کسی که در جلسه قبلی صحبت کرده الآن در قرعه‌کشی شرکت نکند، همچنین توجه ما به مسائل معیشتی حل مشکلات مردم معطوف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار