نماینده مردم کرمان گفت: آتشی که برای خرید سهام به وجود آمده تهدید و فرصت جدید را پیش روی ما قرار داده و دولت باید بخش عمده شرکت‌های خود را در بورس عرضه کند.

آتش خرید سهام تهدید و فرصت جدی برای دولت استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در جلسه امروز پارلمان اظهار کرد: اصلاح ساختار‌های اقتصادی اولویت مجلس یازدهم است و وزارت اقتصاد باید برنامه‌های خود را برای مولدسازی دارایی‌های دولت ارائه دهد، چرا که دولت بیش از ۷ هزار میلیارد تومان دارایی دارد که اگر ۱۰ درصد آن مولد شود مشکلات کشور حل خواهد شد.

او افزود: تعیین تکلیف معافیت‌های مالیاتی، فرار‌های مالیاتی، خلق پایه‌های جدید مالبات از اقدام‌های ضروری بوده و طبق اطلاعات ما قانون طرح جامع مالیات به صورت کامل اجرا نمی‌شود که این امر موجب افزایش فرار‌های مالیاتی شده است.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: آتشی که برای خرید سهام به وجود آمده تهدید و فرصت جدید را پیش روی ما قرار داده و دولت باید بخش عمده شرکت‌های خود را در بورس عرضه کند و حداقل سهام شرکت‌های وابسته به بانک‌ها را واگذار کند.

پور ابراهیمی بیان کرد: عرضه سهام‌های شرکت‌های دولتی و شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها موجب تقویت عرضه در بازار سرمایه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۳:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
فروش درصد سهام عدالت
آخرین اخبار