جعفری گفت: تیم شهرداری بم در هر صورت قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان است و برگزاری مجدد مسابقات فرقی به حال ما ندارد.

سرمربی تیم شهرداری بم: برگزاری مجدد لیگ فوتبال بانوان فرقی برای شهرداری بم ندارد

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال بانوان فرقی برای ما ندارد، اگر مسابقات برگزار شود بازی می‌کنیم، زیرا تیم شهرداری بم جایگاهش به گونه‌ای است که در هر صورت قهرمان رقابت‌ها می‌شود. اما برای برگزاری بازی‌ها باید شرایط مهیا باشد و از لحاظ حفظ سلامت بازیکنان اطمینان حاصل شود، وقتی در این ایام شیوع ویروس کرونا نمی‌توانیم مدارس را باز کنیم، چه طور می‌خواهند پروتکل‌های بهداشتی را در لیگ بانوان رعایت کنند.

او تصریح کرد: لیگ امسال از لحاظ فنی خوب بود، ۲ تیم شهرداری بم و وچان کردستان شرایط قهرمانی داشتند. این ۲ فصل اخیر، فوتباب بانوان کیفیت خوبی پیدا کرده است و ملی پوشان در تیم‌های مختلفی پخش شده اند. باید ببینیم فصل آینده باوجود ویروس کرونا باشگاه‌ها شرایط رعایت پروتکل بهداشتی را خواهند داشت.

جعفری افزود: برگزاری لیگ به شکل رفت و برگشت در رده سنی پایه برای بانوان امکان پذیر نیست. ما هنوز در برگزاری مسابقات لیگ بانوان در رده سنی بزرگسالان با مشکل روبه رو هستیم. می‌توانیم مسابقات سنین پایه را به شکل استان به استان فعال کنیم و در آخر المپیاد‌ها و بازی‌های کشوری را به شکل مجتمع برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید: پرداختی تیم فوتبال بانوان ملوان در ایام قرنطینه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار