معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: کالاهای صنعتی به‌عنوان عمده بار حمل شده از البرز، حاکی از برتری میزان تولیدات صنعتی نسبت به تولیدات کشاورزی استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید محمدحسین مرعشی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در دو ماهه اول سال جاری یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از مبداء البرز به دیگر استان ها حمل و جا به جا شده که این میزان جا به جایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد پنج درصدی همراه بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز افزود: این میزان کالا طی ۱۳۴ هزار سفر کامیونی از استان البرز به دیگر استان ها حمل شده است.

مرعشی گفت: این مقدار بار توسط ۸۱ شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان حمل شده و عمده بار حمل شده، کالاهای صنعتی و تولیدی است که نشان دهنده ماهیت و میزان تولید صنعتی نسبت به تولیدات کشاورزی استان است.

او مقصد کالاهای حمل شده را به ترتیب استان های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام کرد و گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت، کوثر و... عمده محصولات جا به جا شده از البرز محصولات تولیدی و صنعتی است.

انتهای پیام/ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار