حق شناس خواستار تشریح جزئیات توافقنامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان ۰۶ شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در دویست و هجدهمین جلسه رسمی شورای شهر ایراد کرد گفت: در دو هفته گذشته در خصوص چگونگى انعقاد توافقنامه شهردارى تهران با ارتش در خصوص پادگان جواد الائمه مشهور به ٠٦ در محدوده منطقه ٤ تهران و محدود به خیابان هاى پاسداران و بزرگراه شهید صیادشیرازى با نگرانى و پرسش هاى فراوانى روبروشده است که در برخى از آن‌ها اعتراض هاى جدى نیز مشاهده مى شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بنا بر این و در راستاى ایفاى وظایف نظارتى و نقش نمایندگى عضو شورا از شهردار تهران خواستارم که در اسرع وقت اطلاعات زیر را در اختیار اینجانب بگذارند.

١- مشروح کامل توافق شهردارى تهران با ارتش ج اا در خصوص پادگان ٠٦ در دوره سوم شوراى اسلامى شهر تهران
٢_ متن کامل توافقنامه جدید شهردارى تهران و ارتش ج اا همراه با تفاوت هاى دو قرارداد و مستندات قانونى که منجر به این توافق شده است.
٣- ارائه توافق هاى مشابه انجام یافته در خصوص پادگان هاى نظامى در دوره هاى مدیریت شهرى پیشین مانند قلعه مرغى، جى، ولایت و...
بدیهى است بعداز دریافت این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن با کارشناسان، صاحب نظران و افکار عمومى اقدامات قانونى لازم را در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان پى خواهم گرفت.
او در پایان تاکید کرد: ضروری است که اطلاعات مورد نظر، کامل، دقیق و همراه با مستندات مصوبه شوراى عالى شهرسازى باشد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار