رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هم اکنون ۲ شهر استان در وضعیت سفید کرونایی و ۸ شهر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

کاهش شهر‌های وضعیت سفید کرونایی و ۸ شهر استان همدان در وضعیت زرد کروناییدکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ۸ شهر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و شهر‌های تویسرکان و رزن هنوز بین شهرهای با وضعیت سفید کرونایی هستند.

حیدری مقدم با اشاره به افزایش سفرها و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در برخی از صنوف افزود: در دو هفته گذشته ما در استان چهار شهر با وضعیت سفید کرونایی داشتیم که متاسفانه با افزایش ارتباطات اجتماعی و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی میزان مبتلایان افزایش یافت.

 


بیشتر بخوانید

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ما در استان همدان هزار و ۱۰۸ مورد ابتلا به کوید ۱۹ داشته ایم که تا کنون ۹۳۶ نفر از آن‌ها بهبود یافته اند.

دکتر حیدری مقدم افزایش سفر‌ها را هشداری برای از سرگیری موج شدید شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: تا کنون از بیماران مبتلا به کرونا در استان همدان ۱۲۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.