معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس درباره شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان غیربومی مقطع دکتری در این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

مسعود رضایی معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان غیر بومی مقطع دکتری، گفت: گروهی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس که واحد عملی دارند یا نیاز به حضور یک ماهه در دانشگاه برای تکمیل تز خود دارند، مشمول دریافت خوابگاه دانشجویی هستند.

رضایی در ادامه بیان کرد: این دانشجویان نیاز به تکمیل فرم خود اظهاری سلامت و تأیید آن توسط شورای ایمنی دانشکده و معرفی به مدیریت امور دانشجویی دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: پس از تایید فرم خوداظهاری توسط شورای ایمنی دانشکده درخواست‌ها را بررسی می‌کنیم و اگر اوضاع مساعد بود با ضدعفونی کردن خوابگاه شرایط را برای حضور دانشجویان ارشدی که واحد عملی دارند و دانشجویانی که نیاز به حضور در خوابگاه برای انجام کار‌های پژوهشی خود دارند فراهم خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: دانشجویان برای حضور در خوابگاه باید در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه  تست کرونا بدهند. دانشجویانی که شامل دریافت خوابگاه می‌شوند از ظهر شنبه ۱۷ خرداد ماه به خوابگاه‌ها مراجعه کرده‌اند.

رضایی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور و امکان اسکان موقت دانشجویان در خوابگاه‌های جدید در نظر گرفته شده، دانشجویان باید حتما وسایل شخصی شامل تشک، بالش، پتو و ظروف و.. به همراه داشته باشند. اداره خوابگاه‌ها نیز آمادگی همکاری برای انتقال وسایل دانشجویان از خوابگاه‌های قبلی به خوابگاه‌های جدید را دارد.

او در ادامه درباره فرآیند تصمیم گیری برای تخصیص خوابگاه به دانشجویان بعد از بازگشایی دانشگاه‌ها نیز توضیح داد: ظرفیت خوابگاه برای اسکان دانشجویان را به امور پژوهش و آموزش دانشگاه اعلام کرده ایم و آن‌ها بر همین اساس اعلام کردند که اولویت با کسانی است که برای انجام کار‌های پایان نامه و رساله خود نیاز به آزمایشگاه دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Aylin
۱۵:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
ایکاش دانشگاه شیراز هم کمی یاد میگرفت و فکری به حال اسکان بچه های تحصیلات تکمیلی که کار آزمایشگاهی دارند میکرد. نه اینکه دانشگاه رو باز کنند و اساتید محترم انتظار داشته باشند بری آزمایشگاه درحالیکه خوابگاه نداری.اگر هم نمیتونن خوابگاه بدن در دانشگاه رو ببندن ....والا ما خودمون نگران سلامتی مون هستیم. ولی یکی نیست بگه اساتید چه انتظاریه که از آدم دارن.
آخرین اخبار