سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، از افزایش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان‌های لارستان، اوز و خنج خبر داد.

اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: امروز شنبه ۱۷ خرداد ماه، ۱۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در لاستان، شناسایی شده که مجموع کل مبتلایان با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۲۶۵ مورد رسید.

او اضافه کرد: از ۱۵ مورد مثبت ابتلا به کرونا در لارستان، ۶ مورد از مبتلایان مربوط به شهر لار، ۳ مورد لطیفی، ۳ مورد بائن، ۲ مورد براک و یک مورد عمادشهر است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۲۵۰ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش با اشاره به اینکه ۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته برای اوز ثبت شد، تصریح کرد: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید در اوز، از ابتدا تاکنون، به ۱۸۸ مورد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: از موارد جدید در اوز، ۳ مورد از مبتلایان جدید مربوط به شهر اوز و ۲ مورد مربوط به کوره است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در اوز ۱۸۳ نفر و فوتی‌ها ۳ نفر بوده است.

اُسروش گفت: امروز یک مورد مثبت در شهر خنج ثبت شد و جمع کل مبتلایان به ۱۱۷ نفر رسید.

او افزود: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به ۳۸۹ مورد افزایش یافت.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه کووید ۱۹ با کسی شوخی ندارد، هشدار داد: شهروندان ویروس کرونا را جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار