مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: از امروز امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان آبادان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در بازدید از حوزه های امتحانات پایه دوازدهم گفت:  با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان، تمامی نکات بهداشتی طبق پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا درحوزه های امتحانی رعایت و تمهیدات لازم اعمال شده است.

او در ادامه به فاصله گذاری هوشمند اشاره کرد و افزود: چینش هرصندلی به فاصله ۱.۸ تا ۲ متر از هرطرف با صندلی دیگر، آموزش عوامل برگزار کننده، تهیه دستگاه تب سنج، برنامه گندزدایی روزانه فضا قبل و بعد از برگزاری هر آزمون، تهیه وسایل و مواد ضد عفونی کننده و ذخیره سازی آن‌ها به مقدار کافی، پیش بینی تجهیزات محافظتی برای برگزار کنندگان و نیز دانش آموزان نظیر ماسک و دستکش، از جمله اقدامات انجام شده است تا دانش آموزان با آرامش خاطر به سوالات پاسخ دهند.

گفتنی است؛ امتحانات نهایی خردادماه ۹۹ در ۲۳ حوزه امتحانی شهرستان از امروز شنبه هفدهم خرداد ماه آغاز شده است و تا شانزدهم تیرماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.