مجهزترین کارخانه آسفالت کردستان با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال در مریوان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جمال ویسی شهردار مریوان گفت:عملیات احداث این کارخانه آسفالت در سال ۹۶ آغاز شد که در همان سال به دلیل نواقض و عدم توانایی مدیریت قبلی به صورت ناتمام باقی ماند.

او افزود: در سالجاری نواقض این کارخانه آسفالت برطرف شد و امروز با حضور نماینده مجلس و مسوولان شهرستانی در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار مریوان یادآور شد: این کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن آسفالت در ساعت روزانه یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت تولید می‌کند و هدف از اجرای این پروژه درآمدزایی برای شهرداری و همچنین تامین آسفالت موردنیاز معابر شهری است.

او اضافه کرد: مهمترین مزیت و برتری کارخانه آسفالت شهرداری مریوان تمام اتوماتیک بودن آن و همچنین مجهز بودن به سیستم بگ فیلتر خشک است که در زمینه تولید آلاینده‌های زیست محیطی در حد صفر است و هیچگونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی‌کند.

ویسی با بیان اینکه کارخانه آسفالت ۶۰ تنی قبلی شهرداری به دلیل استهلاک از رده خارج شد، گفت: کارخانه آسفالت شهرداری مریوان دارای یک مخزن و استخر قیر بتنی است که ظرفیت هزار و ۲۰۰ تن قیر را دارد که این مهم نیز یکی از مزیت‌های این کارخانه آسفالت است.

شهردار مریوان ادامه داد: امروز همچنین ۲ بوستان کازیوه و هیوا به سرانه فضای شهری مریوان اضافه شد و توسط نماینده مجلس و مسوولان محلی به بهره برداری رسید، بوستان هیوا در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع تقدیم به مدافعان سلامت شد که در این مدت شیوع ویروس کرونا با جان و دل برای سلامتی مردم تلاش و کوشش کردند.

ویسی یادآور شد: بوستان کازیوه نیز در زمینی به مساحت یک هکتار از اعتبارات داخلی شهرداری احداث شد که دارای امکانات رفاهی، ست ورزشی و بازی کودکان است که تقدیم شهروندان فهیم مریوان شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.