مرد شماره یک تنیس جهان با برگزاری مسابقات "یواس اوپن" در شرایط کنونی مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان با برگزاری مسابقات "یو اس اوپن" تحت پروتکل‌های ایمنی پیشنهادی مخالفت کرد و بازی کردن تحت این پروتکل‌های پیشنهادی افراطی را "غیرممکن" دانست.

این اظهارنظر جوکوویچ برگزاری این مسابقات طبق برنامه اعلام شده را در هاله‌ای از ابهام فرو برد.

قرار است این گرند اسلم روز ۳۱ آگوست در «فلاشینگ میدوز» نیویورک آغاز شود، اما به دلیل ادامه بحران ویروس کرونا شک و تردید‌های جدی در مورد برگزاری این مسابقات وجود دارد.

مخافت جوکوویچ با برگزاری مسابقات یو اس اوپن

رافائل نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان هفته گذشته گفت که به دلیل نگرانی‌های بهداشتی و محدودیت‌های قرنطینه ای، در حال حاضر آماده سفر برای حضور در این مسابقات نیست. اکنون جوکوویچ، فاتح ۳ دوره این مسابقات، گفته است محدودیت‌های امنیتی اعمال شده از جمله ممنوعیت سفر به "منهتن" و اجازه‌ی داشتن فقط یک همراه، "سختگیرانه و افراطی" است.

این تنیسور صربستانی گفت: من با سران تنیس جهان مکالمه تلفنی داشتم، صحبت‌هایی در مورد ادامه فصل وجود داشت، بیشتر در مورد "یو اس اوپن" که اواخر ماه آگوست برگزار می‌شود، اما مشخص نیست که آیا این مسابقات برگزار خواهد شد یا خیر. قوانینی که به ما گفتند باید رعایت کنیم تا در آنجا بازی کنیم، افراطی هستند.

او ادامه داد: ما به منهتن دسترسی نخواهیم داشت، باید در هتل‌های فرودگاه بخوابیم، هفته‌ای دو یا سه بار آزمایش شویم. همچنین، ما می‌توانیم فقط یک نفر را به باشگاه بیاوریم که واقعاً غیرممکن است. منظور من این است که ما به یک مربی، یک مربی بدنساز و یک فیزیوتراپ نیاز داریم.

تور ATP مردان و WTA بانوان در حال حاضر تا اول آگوست به حالت تعلیق درآمده است و برخی از مسابقات بعد از آن لغو شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار