جریمه ۱۳ میلیارد ریالی قاچاقچی ارز در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: یک قاچاقچی که ارز قاچاق در کف پا و در کارتن قند جاساز کرده بود دستگیر و به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مرتضی مدنی فدکی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بر حسب گزارش واصله از پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی یک فرد قاچاقچی ارز به هنگام خروج از کشور به مقصد ترکیه از طریق فرودگاه مشهد بوسیله ماموران گیت خروجی مورد بازرسی قرار گرفت.

او افزود: در این بازرسی۵۶ هزار و ۳۰۰ دلار آمریکا به صورت جاساز در کف پا و در کارتن قند همراه این متهم کشف و پرونده به شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: شعبه مربوطه پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف، به ضبط ارز قاچاق به نفع دولت حکم صادر و متهم پرونده را به پرداخت مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۴۳۵ هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه ۳۴ میلیاردی پرونده پوشاک خارجی قاچاق در مشهد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خبر دیگری از جریمه ۳۴ میلیاردی پرونده پوشاک خارجی در مشهد خبر داد و گفت: یک واحد صنفی به اتهام عرضه پوشاک قاچاق علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۵۸۲ هزارو ۹۸۴ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
 


مدنی بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در اجرای طرح ساماندهی پوشاک برند ، مقادیری پوشاک خارجی کشف کردند و پرونده به شعبه هشتم تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع و مورد رسیدگی قرار گرفت. 

او تصریح کرد: پس از بررسی و استعلامات انجام شده مشخص شد تمامی کالا‌های موضوع گزارش فاقد شناسه کالا و قاچاق است که در نهایت رای به ضبط کالا و جزای نقدی اعلام شد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.