تیم‌های حاضر در دنیای والیبال در حال جذب بازیکنان و ستاره‌های مدنظر خود هستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های والیبال در قاره‌های مختلف در حال جذب بازیکنان و ستاره‌های مدنظر خود هستند تا حضوری پرقدرت در فصل جدید داشته باشند.

ویکتور پولتائف، ستاره جوان تیم ملی والیبال روسیه برای فصل آینده با مسئولان تیم زنیت سنت‌پترزبورگ به توافق رسید تا به این تیم بپیوندد. والیبالیست ۲۴ ساله تاکنون ۲ عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ ملت‌ها را کسب کرده و در ۴ فصل گذشته هم عضو تیم کوزباس بود.

ماریوش ولازلی، پشت خط زن با تجربه تیم والیبال اسکرابلچاتوف بعد از حدود ۱۵ سال حضور در این تیم، از جمع زنبور‌ها جدا شد و برای فصل آینده راهی تیم ترفل گدانسک شد.

میلان کاتیچ ۲۶ ساله و دوشان پتکوویچ ۲۸ ساله  قرارداد‌های خود را با باشگاه  اسکرابلچاتوف تمدید کردند تا همچنان در این تیم بمانند. میلاد عبادی‌پور عضو تیم ملی والیبال ایران در این تیم عضویت دارد.

مسئولان تیم والیبال پیاچنزا برای فصل آینده ترور کلونوت فرانسوی را جذب کردند.  

مارتینز فرانچی، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین برای فصل آینده با مسئولان تیم گرین‌یارد بلژیک به توافق رسید تا فصل آینده در این تیم بازی کند. این بازیکن آرژانتینی که دارنده عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات نوجوانان جهان است، فصل گذشته در تیم سسک ریودوژانیروی برزیل توپ می‌زد.

دیمیتری ترمینکو، مدافع تیم ملی والیبال اوکراین برای فصل آینده با مسئولان اولیشتن به توافق رسید تا جایگزین محمد موسوی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در این تیم شود.

متئوش میکا، دریافت کننده تیم ملی والیبال لهستان تصمیم دارد برای فصل آینده راهی ترفل گدانسک شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار