عضو شورای اسلامی شهر یزد از اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی شهر یزد در سال جاری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سپنتا نیکنام عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در یزد گفت: طرح ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی شهر یزد در سال جاری اجرا می‌شود.

او افزود: به نظر می‌رسد توجه به موضوع محیط زیست شهری در سالیان اخیر مقداری کم رنگ شده و محیط زیست بیشتر به فضا‌های طبیعی، دشت‌ها و کوه‌ها اتلاق شده در حالی که محیط پیرامون و محیط شهری به عنوان بخش اصلی محیط زیست است که باید به آن توجه کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی یزد اظهار داشت: در ابتدا نام کمیسون خدمات و حمل و نقل و ترافیک را به کمیسون خدمات و محیط زیست شهری تغییر نام دادیم و پس از آن نیز رویکرد این کمیسیون را مبتنی بر آن قرار دادیم.

او ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین اقدامات ما ایجاد حساسیت بین مدیران است، زیرا معتقدیم برخی مواقع برای انجام اقدامات موثر، ایجاد دغدغه در بین مدیران می‌تواند ما را در این مسیر قرار دهد.

نیکنام تصریح کرد: ساماندهی خاک و نخاله‌های ساختمانی یکی از اقدامات بزرگ است که امسال شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود، زیرا روزانه حدود ۹۰۰ تن تولید نخاله است، اما در این زمینه اقدام عملیاتی شده که با پیگیری‌های مناسب امسال ساماندهی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به کارخانه کمپوست، گفت: این موضوع بیش از ۱۳ سال طول کشیده و امسال برای اولین بار ۱۵ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

نیکنام گفت: در سطح جهان شاهد به روز شدن نرم افزار‌های متعدد هستیم که خرید زباله‌های خشک یکی از این اقدامات است که به زودی از درب منازل شاهد خرید زباله‌های خشک و تفکیک شده هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار