فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران مطرح کرد؛

استقرار ایستگاه یگان حفاظت در ۱۳ بوستان پایتخت / گشت زنی شبانه روزی به منظورجلوگیری از بروز حادثه

سردار بیات درباره مسئولیت یگان حفاظت در بوستان‌های پایتخت توضیحاتی داد.

سردار کریم بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت گشت زنی و انجام ماموریت نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران در بوستان های پایتخت به منظور جلوگیری از بروز حوادثی مانند آتش سوزی گفت: ایستگاه های ثابت یگان حفاظت شهرداری تهران در 13 بوستان پایتخت فعال است و نیروهای یگان حفاظت شهرداری به شکل شبانه روز و شیفت بندی شده مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: گشت های یگان حفاظت شهرداری تهران به منظور جلوگیری از وقوع جرم و حوادثی مانند آتش سوزی در بوستان ها مشغول به فعالیت هستند.

بیات در پاسخ به این سوال که آیا در حوادث آتش سوزی بوستان های پایتخت فردی از سوی یگان حفاظت دستگیر شده است یا خیر گفت: در ارتباط با حوادث آتش سوزی بوستان های پایتخت فردی از سوی یگان حفاظت دستگیر نشد، اما باید به این نکته تاکید کنم  که در بازدید های به عمل آمده از بوستان های چیتگر و ولایت مشخص شد آتش سوزی بوستان چیتگر از یک انبار آغاز شد و در بوستان ولایت نیز وجود زباله هایی مانند بطری آب معدنی در زمین های بایر موجب شیوع آتش سوزی شد.

او تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران همواره در مدیریت شهری مشغول به انجام وظیفه هستند تا از بروز حوادث این چنینی در بوستان های پایتخت جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید:

شکایت از ضاربان پاکبان منطقه ۱۷ شهرداری

آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی در محدوده دریاچه چیتگر

لزوم ایجاد ایستگاه‌های ثابت آتش نشانی در جنگل‌های ملی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
بجای گشت و نگهبانی خوب است علف های هرز خشک شده را از سطح پارک ها و حاشیه خیابان ها جمع اوری کنند و نیاز به گشت هم نخواهد شد
آخرین اخبار