رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

دکتر شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: از این تعداد ۱۳ نفر مربوط به آبادان، ۲۶ نفر خرمشهر و از شادگان ۲۰ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

 او افزود: تاکنون در آبادان ۱۰۲۲ نفر، خرمشهر ۷۴۱ نفر و شادگان ۳۵۵ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۲۱۱۸ نفر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  با اشاره به اینکه  از این ۵۹ مورد مثبت جدید ۵۱ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۱۱ نفر، خرمشهر ۲۱ نفر و شادگان نیز ۱۹ نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند  گفت: بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۱۳۰۵ نفر می باشند.

سلمان زاده تصریح کرد: از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۹۵۲ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۹۱ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند

او افزود: متاسفانه در روز گذشته ۵ مورد مرگ جدید داشتیم که ۳ نفر مربوط به آبادان و ۲ نفر خرمشهر است  بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۹۱ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۴۲ نفر، خرمشهر ۴۲ نفر و شادگان ۷ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.