رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده دامغان با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی مسیر روستای مایان این شهرستان، گفت: برای اجرای این پروژه ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین ابوطالبی آهوانویی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده دامغان ضمن بیان اینکه ایمن‌سازی مسیر روستای مایان دامغان انجام شد،گفت: در راستای ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه از روستای مایان به بزرگراه دامغان -مشهد احداث رمپ خروجی روستای مایان به طول ۲۰۰ متر شامل عملیات زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت رود میکس به مرحله اجرا درآمد.

او بابیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: عمده تلاش‌های اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان صرف نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور حفظ و بهره‌برداری بهینه از سرمایه‌گذاری این بخش می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان بابیان اینکه پیش از این به علت وجود رمپ خروج در این نقطه، تردد اهالی روستای مایان با مشکلات ترافیکی مواجه بوده است، ابراز داشت: حوادثی نیز سال گذشته به همراه داشت که با ایمن‌سازی مسیر این مشکلات رفع می‌شود.

ابوطالبی آهوانویی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان سمنان رقمی معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بابت طلب قرارداد پیمانکاران پرداخت کرده است.

او بابیان اینکه دامغان یک هزار و ۱۰۹ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد، افزود: این شهرستان ۵۰ درصد راه‌های حوزه راه و شهرسازی استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.