برج‌های 5G آمریکا در خطر قرار گرفتند!

احتمال دارد گروه‌های معترض به اینترنت 5G به مکان‌های وجود برج‌های این فناوری در آمریکا حمله کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تئوری اثبات نشده ارتباط اینترنت 5G به ویروس کرونا را به خاطر دارید؟ ما اخیرا یک گزارش کامل از این تئوری در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده‌ایم و به طور علمی ثابت کردیم که این مسئله حقیقت ندارد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درباره تئوری توطئه ارتباط میان 5G و ویروس کرونا وارد لینک زیر شوید.


بیشتر بخوانید: آیا اینترنت 5G دلیل اصلی شیوع ویروس کرونا است؟


حمله گروه‌های معترض به برج‌های اینترنت 5G

این تئوری توطئه باعث شد تا وندال‌ها در چین و آمریکا به برج‌های 5G در آن کشور‌ها حمله کنند. اما به تازگی گزارشی منتشر شده که به ما از یک اعتراض دیگر خبر می‌دهد. بر اساس پستی که در بلاگ NATE منتشر شده، شنبه ۶ ژوئن روز اعتراض جهانی علیه اینترنت 5G است. پرتال وب کره‌جنوبی، NATE نام دارد. متن منتشر شده در بلاگ NATE به شرح زیر است:

توضیحات سازمان NATE درباره حمله به برج‌های اینترنت 5G

"پرتال NATE به عنوان یک سازمان از طریق کانال‌های رسمی شنیده است که فعالیت‌های علیه 5G در روز جهانی اعتراض سراسری این کشور در روز شنبه، ۶ ژوئن ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. شرکت‌های عضو NATE با رعایت اخلاق کاری، حرفه‌ای بودن و ایمنی محل کار، خود را از این مسئله دور کنند. سازمان NATE به شرکت‌های همراه و کارمندانشان یادآوری می‌کند که امنیت خود را حفظ کرده و هوشیار باشند. همچنین فعالیت‌های غیرمعمول یا مشکوک در اطراف محل کاری خود را گزارش دهند. "

این سازمان افزود: "شرکت‌های پیمانکار عضو NATE و تکنسین‌های ماهر آن‌ها در خط مقدم هستند و نقش مهمی را در استفاده از زیرساخت‌های برج ارتباطات، تجهیزات و فناوری‌های ضروری برای فعال کردن سرویس پرسرعت 5G در آمریکا و سراسر آمریکای شمالی ایفا می‌کنند. سازمان NATE از مشارکت در یک امر اقتصادی که به طور مثبت جوامع، شرکت‌ها و شهروندان تحت تاثیر قرار می‌دهد هیجان زده است. اعضای NATE با همدیگر تغییر ایجاد می‌کنند. "

روز جهانی اعتراض علیه اینترنت 5G؛ برج‌های 5G آمریکا در خطر هستند

وزارت امنیت داخلی آمریکا به پلیس هشدار داده است که مواظب حمله به برج‌های 5G باشد و طبق گزارش‌ها، اریکسون کار خود را در سایت‌های سلول 5G در آمریکا متوقف خواهد کرد. به نظر می‌رسد اپراتور‌های دولتی مانند AT&T و T-Mobile به کارمندان خود گفته‌اند مراقب خود باشند.

آژانس‌های نظارتی قانونی و مرتبط با بهداشت در آمریکا (از جمله FCC) گفته اند که هیچ ارتباطی بین سیگنال‌های 5G و هرگونه مشکل بهداشتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار